Verzending en kosten
De tarieven
voor het verzenden worden aangegeven bij het afrekenen. Voor pakketten binnen
Nederland, geldt op dit moment een tarief van € 7,50 tot 10 kg € 9,00 (tot 30 kg gewicht).
Pakketten
boven 30 kg, meestal twee persoons kinderauto's, worden, verstuurd via
palletvervoer. Tarief is € 55,00
Of afhalen in
onze winkel.
België:
Pakketten tot 30 kg - 12,=
Duitsland:
Pakketten tot 30 kg - 15,=
Verzending
Bestellingen voor 12.00 uur worden in principe dezelfde of eerst volgende
werkdag verstuurd via PostNL. Je ontvangt een bericht via de email wanneer
uw bestelling zal worden verzonden.
PostNL bezorgt de bestellingen binnen 2 werkdagen bij je thuis, echter kan het
helaas voorkomen dat het iets langer duurt. Hier kunnen wij niet aansprakelijk
voor worden gesteld. De pakketten worden verstuurd door en onder de voorwaarden
van PostNL.
Wanneer een
geplaatste bestelling niet wordt aangenomen door de klant of niet wordt opgehaald
bij het postkantoor, dan zijn de gemaakte verzendkosten voor rekening van de
klant.
Wanneer je een bestelling plaatst krijg je automatisch een bevestiging per
e-mail.
Producten retourneren aan Tomoto
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst
zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste zeven dagen. Deze
termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de
consument. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het
product en de verpakking.
Indien hij/zij van het
herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde
toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en
verpakking aan de ondernemer retourneren conform de door de ondernemer
verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Indien de consument gebruik
maakt van zijn herroepingsrecht, dan komen de kosten van terugzending voor zijn
rekening. Mocht je een artikel willen retourneren, neem dan eerst contact
op met Tomoto. Je ontvangt dan verdere instructies per e-mail over de
manier waarop je het artikel aan ons kunt terug sturen. Je dient zelf zorg
te dragen voor de retour zending. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na
ontbinding van de overeenkomst.
Heeft u een klacht?
Voor klachten kan je direct contact met ons opnemen door het
contactformulier in te vullen op de contactpagina, of door een e-mail sturen
aan info@tomoto.nl
Je klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld. Je ontvangt
allereerst een ontvangstbevestiging dat je klacht bij ons is binnengekomen. In
sommige gevallen is het nodig om extra informatie te verkrijgen om je
klacht goed te kunnen beantwoorden. In ieder geval zullen wij binnen enkele
dagen je klacht behandelen en beantwoorden. Wanneer een klacht een
voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan geven wij je een
indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
Voor meer informatie zie ook onze Algemene voorwaarden. Voor vragen kan
je altijd een email sturen aan info@tomoto.nl